Monday, March 31, 2008

Egyébként kicsit utánanéztem a témának a neten.

Van ugye ez a kiválasztottnak nevezett sóműsor. jó nagy szar. Komoly türelem kell végignézni. És ráadásul ez az uri geller egy bűvész. Ami nem baj, csak az, hogy ő úgy tesz, mintha valóban lennének olyan képességei. Közben meg csak ügyes megtévesztő. Szerintem ez szánalmas. íme. nagyon vicces amúgy, lehet röhögni keményen.

Nekem már az eleve gyanús volt, hogy nem esett le a kiskanál a laptopról. Pedig direkt a szélére raktam.

Na még annyit fűzök hozzá hamá a kommentkom belinkelt, hogy én nagyon becsülöm a jó szakembereket- a jó bűvészeket is. Még a david copperfieldet is, pedig az is egy majom. Ez az urigeller meg ugynaolyan mint ő, csak hazudik. A kettő közt lényeges különbség van.





Olvastam a James Randi-féle levelet a Farkas Helga ügyről, amikor is ugyebár az történt, hogy elrabolták ezt a lányt, az apja tehetős üzletemberként meg jó nagy összeggel motiválta uri gellert a mentalista tevékenységre, aki a tévében elvégezte a szokásos hókuszpókuszt, aztán közölte, hogy a lány jól van, és nemsokára örömtől tapsikolva hazatér a családjához. Aztán fogta magát, meg a gázsit, lelépett, Farkas Helgáról meg kiderült nemsokára hogy meghalt, már valszeg azelőtt, hogy uri geller megjósolta volna hazatértét.

Érdekességek még itt:


Mellesleg ebben jobban hasonlít a Robbin Williams-féle Morkra.

És végül egy srác aki nem félt élőben hülyét csinálni urigellerből, aztán videón is. Fetrengve röhögős kategória.



És még annyit, hogy én nem tartom kizártnak, hogy ilyen dolgok léteznek, de ezeket kétségkívül nem uri geller birtokolja. Meg azt is gondolom, hogy attól, mert a tudomány jelenleg még nem térképezte fel pontosan ezeket, attól még nem természetfeletti, hanem valószínűleg tudományos nagyon jól leírható folyamatok, csak még idő kell hozzá. Várjuk kíváncsian.

11 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

en meg mindkettotokon!

Anonymous said...

Mekkora LOL :D


------------------
rpg. cyrusmagus.hu

Bence said...

Próbálj meg egy kulcsot így kézzel elhajlítani. Vagy nagyon bika a csávó vagy már a kulcs is preparált volt.

Anonymous said...

amúgy én ezt láttam már más szereplővel. ott villamost állított, és indított el, na most nemtom melyik volt az első, ki kiről koppintott, így nem török pálcát se efölött a srác fölött, se a másik (ha jól emlékszem idősebb fószer volt), az nekem viccesebb volt, de valszeg csak azér mert azt hamarabb láttam, csak annyit jegyeznék meg, hogy sztem leginkább david copperfield paródiája, már csak a ruha miatt is + a teátrális mozdulatok, igéző tekintet...
na itt van még egy, úgy láccik többen kiaknázzák az ötletet: http://youtube.com/watch?v=hbux4h06Myg

direktor said...

bence: te mg próbálj meg szemmel elhajlítani egy kulcsot. fogadjunk nekem fog előbb sikerülni kézzel. :)))

anonymus: igen, láttam azt is, majdnem teljesen ugyanaz.

Anonymous said...

Daniel Chesterfield néven nyomult, autentikusabb volt. Szar dolog hogy valaki kitalál egy poént és ellopják.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
direktor said...

én meg törölni fogom az összes egymást fikázó kommentet szívbaj nélkül ha folytatjátok. :)

bruckner siegfried said...
This comment has been removed by a blog administrator.