Thursday, July 30, 2009

Tegnap végigrohantam a fél várost (vagyis az egészet). Felvettem előtte az órámat, hogy tudjam mennyi az idő -meg hogy olyan dizájnos legyek :)
Utána leugrottam a moriba. Nem volt túl sok kedvem hozzá. Egyszer csak észrevettem, hogy nincs a karomon az órám. Elkezdtem keresni a pult környékén, először egyedül, aztán szépen a többiek is nekiálltak, végül a pincérek meg a pultosok is csúsztak-másztak a bárszékek alatt. De nem találtuk meg. Gondoltam, hogy valahogy leesett a kezemről, és nem vettem észre.

Kicsit sajnáltam ugyan, de különösebben nem érdekelt, pedig igen márkás darab, vagy legalábbis annak a replikája :)
Aztán ma felkelés után épp a szokásos patkánydögönyözést tartottam, mikor mit veszek észre az asztalon? Az órát. Szépen odarakva, mintha valaki utánam hozta volna.
Persze nyilván nem hozta oda senki, csak valahogy levettem, mielőtt elmentem a moriba, aztán nem vettem fel. Csak elfelejtettem, hogy itthon hagytam. Ez már öregedés... vagy valami komolyabb?

No comments: