Sunday, December 14, 2008

Még mindig nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, a szakmai gyakorlatomat az I betűvel kezdődő, és -ndex -szel végződő internetes híroldalnál fogom tölteni, a tudomány rovatban.
Már nagyon várom. És nem cask a szakmai oldala miatt, hanem azért is, mert a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei ZRT után kifejezetten jól fog esni egy kis iroda, saját asztal, gép... sszerkesztőség. A mostani munkám elég fos egyébként, már nem először hatátoztam el, hogy a lábam az életben többé nem fogom betenni a szolgáltatóiparba.
Engem egyszerűen baromira megterhel, hogy emberekkel kell foglalkozni. És egyszerűen azért, mert egy csürhe. Bunkók.
És az ember nem szereti az ilyeneket "kiszolgálni". Meg egyáltalán- én senkinek sem akarok szolgáltatni. Nekem szolgáltassanak. Nem akarok kiszolgáltatva lenni.

És nem akarok nap mint nap ezernyi vadidegennel találkozni, és bazsalyogni. Ahogy A. mondta, nekem ennél egy fokkal nagyobb kihívást igénylő munka kellene. Hát meglátjuk, a szerkesztőségben mi lesz. Igaz, már voltam ott, és első blikkre tetszett is a hangulat. Aztán lesz ahogy lesz. Go ahead.


Mivel régóta nem írtam, így most ömlesztve jön a téma: Először is, a mai nap a víz jegyében telt. Dolgoztam a szecskában. (Persze ott nem kell a vízzel érintkeznem.)
Aztán itthon kipucoltam az akváriumomat, és új dizájnt adtam neki. Az aljzat félig kék, félig fehér, középen átmentetes. Szerintem nagyon ütős. Élőben persze sokkal jobban néz ki.


Aztán megfürödtem, és elfelejtettem, hogy tegnap valamitől elöntötte a víz a fürdőszobát. Tényleg durván, bokáig ért a víz. Éjszaka fél háromkor. Reménykedtem, hogy a szomszéd csak azért nem jön fel reklamálni, mert alszik.

Nem tudtam pontosan, mitől történt, de volt egy sejtésem. Hát, beigazolódott. Ugyanis, amikor kihúztam a kád dugóját, a fürdőszoba padlóján lévő lefolyóbol előtört a víz. Kurvajó. Visszadugtam gyorsan. Próbálkoztam még ezzel-azzal, de most úgy vagyunk, hogy a víz maradt a kádban. Jobb helyen van ott, mint a padlón.

No comments: