Monday, February 9, 2009

Az elmúlt hetet leginkább tüsszögéssel, orrfújással és köhögéssel töltöttem. Hétfőn még bejöttem dolgozni, de keddre feladtam. Nagyon bosszantott az otthon ülés, depressziós leszek tőle, nem is tudom, hogy pontosan miért.
Viszont még mindig beteg vagyok, és ez baromi idegesítő, mert már rég kifele kéne jönnöm belőle. Ehhez képest nem vagyok sokkal jobban. Tegnap egy kis karaokizás hangulatilag helyretett (meg a mézes-málnás pálinka is, de az fizikailag is).

Azért mára már jobb, mert egyrészt a kollegáim ütéstompító ruhadarabokat tesztelnek egymáson. Az egyik felhúzta az ütésálló sísapkát, a másik meg a hólapáttal veri a fejét. Vettek farostlemezt is, hogy a tesztvideón azt törjék szét egymáson.

Ez már önmagában eléggé felvidított, de a pontot az I-re a következő -egyébként ismeretlen feladótól érdekezett - mél tette fel, amit a Facebookon kaptam.
Aszongyahogy:

"Waf waf waf !!! rrrrroooooaaaaffffff.... that cute little dog is beggin' for your attention lady :p"

No comments: