Saturday, August 8, 2009

Nemtom ti hogy vagytok vele, de én többször voltam úgy, hogy egy könyvet többször is elolvastam. Volt amit annyiszor, hogy meg se merném tippelni. Nem tudom konkrétan miért, egyszerűen át akartam élni újra azt az élményt, amit az olvasmány okozott.
Most épp tervezem újra olvasni a Claudius 1-2-őt Gravestől, csak az első részt kölcsönadtam valakinek kb. három éve, és azóta se nagyon töri össze magát, hogy visszaadja, pedig többször is figyelmeztettem rá. Hát essen a fejére a könyvespolcról.
Imádom azt a könyvet, nagyon közel áll hozzám.
Most meg itt vagyok bécsben, három napot terveztem, Dórit költöztetjük, stb. A pénztárcám sajna eltűnt. Nem tom, holnap reggelre meglesz-e.
De ha nem, akkor várom a jelentkezőket, akik hazavinnének. ::D

1 comment:

n said...

1. én is el szoktam olvasni 1-1 könyvet többször. mindig mást találok benne olyankor fontosnak. van amit évente előveszek:))

2. puszi Dórinak!