Sunday, September 27, 2009

Augusztus elején volt egy éve, hogy itt lakom. Akkor azt írtam, hogy mikor lepakoltunk a teherautóról, dezsavűm volt, és ezt jó jelnek vettem. Hát most pedig elmegyek innen. Nem jött be ez a lakás, nem érzem itt magam jól, tovább kell menni.
Azt mondják, vannak olyan helyek, ahol az ember otthon van, és van olyan, ahol csak szimplán él.

Ennek kapcsán megnézegettem az egy évvel ezelőtti postjaimat, és furcsa érzések vettek rajtam erőt. Annyi minden változott, és annyi minden meg nem. Á. visszatért, D. úgy tűnik, örökre eltűnt, mondjuk vele nem tartott sokáig a barátság, de annál érdekesebb volt.

Holnap megint CD felvételre megyünk kórusilag, megint egy népszerű előadónak áldozunk a tehetségünkkel. Halleluja.

... és a csodagyümölcsöt még mindig nem próbáltam ki, pedig ki akarom... egész el is felejtettem, ti emlékeztek rá?

http://www.mysteriousfruittablets.com/

1 comment:

n said...

hova költözöl?

jujj, ez az a cucc ami megváltoztatja az ízérzékelést, ugye?