Thursday, November 6, 2008

Még nem is írtam, hogy két napja megpróbáltam megfürdetni az egyik patkányt. A patkány ugyanis imádja a vizet, ha kell úszik, ha kell, piros fürdőgatyábal szaladgál a kád szélén, hátha ki kell menteni valakit.
Na, hát az egyik legtürelmesebb fiúpatkánynak eresztettem egy kis langyos vizet a mosdóba. Szegény sejtette hogy mi jön, mert már a fürdőszoba ajtajában lendületből felszaladt a fejem tetejére. A raszták miatt relatíve nehéz volt leszedni onnan egyébként. Próbáltam úgy beleapplikálni a vízbe, hogy a kezemben van, és folyamatosan beleeresztem a vízbe. Ezzel azt értem el hogy szerencsétlen - tök bizonytalankodva, hogy mi is ez a hülye nagy víz - ferde terepeszben, felpúposított háttal, szinte lábujjhegyen állva tűrte a furcsa helyzetet. Aztán inkább kivettem. Mivel elég vizes lett, még ennek ellenére is, kénytelen voltam meghajszárítózni. Na, az még nagyobb sikert aratott...

No comments: