Thursday, February 19, 2009

jelmezkölcsönző, az.

Na akkor most leírom a véleményemet, aminek a témája a Maszka Jelmezkölcsönző.

Az elmúlt hetekben kétszer is béreltem tőlük ruhát. Tudni kell, hogy a jelmez kölcsönzése díja mellé kauciót számolnak, ami ruhadarabonként tízezer forint - legalábbis azoknak a ruháknak ennyi volt, amiket én hoztam el. Először szilveszter előtt, a teréz körúti kissebb üzletben voltam. Ott a nénik nagyon aranyosak és segítőkészek voltak. Igaz, hogy a kiszolgálás elég lassú volt, de cserébe engedményt kaptam az akkori kaukcióból. Akkor készpénzzel fizettem, és minden rendben volt.

Másodjára az Irányi utcai lerakatukba mentem, néhány mélváltás után, amiből kiderült, hogy egy rakás ruhájuk nincs is, ami egyébként a weblapjuk katalógusában benne van. Az üzlethelyiség egy alagsori raktár, ahol a vendégtérből nem lehet a ruhákhoz menni, tehát ránézésre nem tudsz válogatni - ez egy borzasztó nagy hiba, és engem nagyon zavart. De mi ez ahhoz képest, ami ez után jött.

Itt már kártyával fizettem. Három nap múlva visszavittem a kölcsönzött ruhát, és azt a tájékoztatást kaptam, hogy mivel előtte mindent kártyával fizettem, így a kauciót is átutalással fogom visszakapni. Hát jó.

Eltelt két hét, és semmi. Akkor már gondoltam, hogy írok nekik egy mélt, hogy mivanmár. Visszaírtak, hogy szori, meg hogy írjak egy másik címre, ami a főnöké. Írtam arra is. Onnan már nem kaptam választ. Néhány nap múlva telefonáltam, és már azt az illetőt kerestem, aki a főnök, és nem válaszolt - ő rögtön elkezdett arról beszélni, hogy a kolleganői rettenetesen bénák, ahogy ő fogalmazott, segghülyék, "még egy számlát sem tudnak megírni". Ez természetesen engem se nem érdekelt, ellenben zavart a stílus. Ekkor már nagy nehezen kiderült, hogy vagy ők, vagy az ő bankjuk elbénázott valamit a tranzakcióban. Ezt egy mélben le is írta, be is ismerte. A több hetes procedúra után - amíg elértem őket, leveleket váltottunk, telefonon zaklattam - már majdnem azt hittem, hogy megoldódik, de nem. A maszka főnökének (tulajának, üzletvezetőjének, nemtom ki) kérésére nekem kellett elmennem a saját bankomhoz, ahol panaszt kellett tennem. Persze a bankban csak néztek rám, mint a hülyére.

De azért tisztességesen leírták és továbbították a panaszt. Ez volt három és fél hete. A pénz azóta sem érkezett meg a számlámra. Az OTP-be hetente megyek érdeklődni, eddig semmi lényegessel nem tudtak szolgálni.
A ruhát három nap után vissza kell vinni. Előtte ki kell fizetni. A kauciót hat hete várom. Nem tudom, megkapom-e valaha, és ha igen, mikor.
Tanulság: ne fizess kártyával olyan helyen, ahol a főnök az alatta dolgozó beosztottakat lehülypicsázza.

3 comments:

Anonymous said...

hm, szerintem tegyel panaszt a bankkartya-osztalynal csalas miatt, van erre nyomtarvanyuk (ha hozzaertovel beszeldz emlits chargeback-et) igy elvileg a banknak jova kell irnia az osszeget es a jelmezeseknek kell bizonyitani, nem ok a hunyok...

direktor said...

a jelmezkölcsönző elismerte a hibáját, és ők is emlegették a chargebacket... a bank azt mondta, hogy az ügyintézés 30 nap. ha ez után se történik meg, akkor gondolom tényleg panaszt tehetnék csalás miatt- gondolom azért mert zárolás (?) helyett levonták.
viszont! tegnap megnéztem, és 12.-én vittem vissza a ruhát, a 10 000 levonása viszont 15.-én volt.

Anonymous said...

Igen, ha zarolas helyett levontak, akkor mar mehetsz is. Ha visszavives utan vontak le (kesobb, mint ahogy gondolom a bizonylatot alairtad) akkor meg foleg.