Wednesday, March 11, 2009

Ma elmentem M.-mel és T.-vel dumálni. Írhatnám, hogy inni, de ez nem igaz. M.-mel az elején megittam pár deci búzasört- sokkal jobb szerintem, mint a mások, egyszerűen jobb íze van, aztán megittam egy bort és utána T.-vel egy whiskey-t. Ez nem túl sok, főképp hat óra hosszára elosztva. Mondhatni, ez semmi. Máskor is iszom ennyit, és maximum enyhén mosolygós leszek tőle. De ma elkapott valami nagyon szar dolog, nem tudom miért, de marha szarul lettem tőle. A végére olyan hányinger görcs kapott el, hogy kétszer is azt hittem, hogy ha ma nem, akkkor soha nem rókázom alkoholtól... Ez különösen bosszantó, mert ennyitől soha nem szoktam rosszul lenni, ráadásul betartottam az erősségi skálát - bor, sör, tömény. Mégis halálomon voltam a végén, és magukra hagytam a fiúkat, lehet, hogy mindkettőjük estéjét elcsesztem... nem akartam. Mostanra teljesen jól vagyok, túl vagyok egy forró fürdőn, meg patkányozáson, és semmi bajom, teljesen józan vagyok, tiszta, stb. Mi történhetett velem? Mitől lettem ilyen rettenetesen szarul...? Ettem is előtte... Tök ciki. Valahogy ki kéne javítani ezt az estét. Rossz érzés, hogy gondot okozhattam..

No comments: