Saturday, March 7, 2009

Most ugyebár megint beteg vagyok. Majdnem egy hete. Újra erős köhögős, hörghurut, mandula, antibiotikum, két kiló gyógyszer. Itthon fekvés, gyengés, szarul levél, egyedül dögrovás. Napok óta nem léptem ki, embert se nagyon láttam a Discovery Travel & Living csatornán bohóckodó reality show szereplőkön kívül. (Ezt a csatornát pár hete fedeztem fel, nagyon jó műsorai vannak egyébként.)
Anyuék hoztak ma kaját. Mindenfélét. Gyümölcsöt is, diót, mogyorót.
Aztán most este elkezdtem görcsösen tüsszögni. Először nem zavart, mert a betegség az ilyen. Aztán miután már két órája ez ment, elkezdtem furcsállni. Hogy ez olyan, mint a nyári allergia. Kurva szar egyébként. EGyébként is úgy nézek ki, mint egy tébécés. Két óra tüsszögés- orrfújástól (felváltva, folyamatosan), meg el lehet képzelni, hogy festek.
Azán hirtelen rájöttem. Tényleg allergiás vagyok. A légúti allergiásoknak ugyanis lehet keresztallergiája a mogyoróra. Én meg azt ettem. És nagyon durva rohamom volt, utánanéztem, az anaflilaxiás sokk több tünete is kijött rajtam. Abba meg időnként meghalnak.

Szóval bakteriális hörghurut gyulladás megspékelve anafliaxiába torkolló allergiával. Előző életemben biztos valami .... (elfelejtettem a szót) lehettem, hogy most ennyire szenvedek.

Nos, ennek a szónak a kitalálása a feladat... olyan emberre gondolok, aki úgy csinál, mintha gyógyítana, de közben fogalma sincs róla, szélhámos. És nem sarlatán. Olyan, akinek nincs vizsgája és különösebb ismerete. Csak szimplán szélhámos, és felelőtlenül gyógyít.
Nagyon bosszant, hogy nem jut eszembe!

2 comments:

Anonymous said...

Nem a kuruzsló lesz az ?

Anonymous said...

2 db gyógyulást kívánok.

középkori cégér:
Boss orkány dilettanciaszakos céhmester
Füledbe kuruzsol zengő hangon.